fredag den 11. december 2009

Handel Kanaler og indkoebere for anderledes, TTAB Fortryder 2 (d) Naegtelse af \ "DØR TIL DOC i 31 minutter \"

Finde de salgskanaler og kategorier af købere til at være \ "selvstændig, \" bestyrelsen vendt en sektion 2 (d) afvisning af at registrere DØR TIL DOC i 31 minutter for \ "hospitalsydelser, nemlig, redningstjenester og akut pleje, \ "finder det ikke sandsynligt, at skabe forvirring med de registrerede varemærker DØR TIL DOC og 60 til 0 DØR TIL DOC [i standard karakter og design former] for \" høring af tjenesteydelser inden for sundhedsområdet, nemlig at yde bistand til sundhedssektoren faciliteter ved at forbedre strømmen og den samlede kvalitet pleje af patienter i skadestue og ambulant pasningsmuligheder. \ "For fuldstændighedens skyld, at bestyrelsen også gik på at finde frem til, at varemærkerne \" er ikke ens. \ "In re Gilbert Hospital, LLC, Serial nr. 77070847 (22. september 2009) [ikke precedential].


Bestyrelsen fundet \ "meget overbevisende \" Applicant's argumenter om, at dets tjenester markedsføres til offentligheden (potentielle patienter), og at disse personer ikke er potentielle kunder til sundhedsfacilitet konsultationstjenester reciteret i registreringerne. Den undersøgende Attorney ikke billet så godt: \ "Den undersøgende Attorney stammer holdning til et forhold, hvor handels-kanaler eventuelt overlapper hinanden eller krydser hinanden, men han undlader i denne indsats. \"

[W] e har ingen beviser for, at en potentiel patient eller anden måde kan fejlagtigt kontakte registranten i stedet for sagsøgeren i forsøget på at få adgang til sundhedsydelser. Selv hvis en sådan fejl skulle opstå, vi spørgsmålet om, hvorvidt den fejl ville være resultatet af varemærke forvirring. En sådan fejl vil ikke nødvendigvis, at den enkelte mente, at hverken ansøgeren eller registrant var kilden til begge typer af ydelser. Derfor afviser vi dette argument.
For fuldstændighedens skyld også bestyrelsen behandlede varemærker. Døren til DOC-registrering er bosat på supplerende registret, og dens \ "tilsyneladende svaghed \" og supplerende element i 31 minutter tjene til at skelne det fra de ansøgte-for-mærket. De andre registrerede varemærker er yderligere kendetegnet ved tilsætning af 60 til 0.

Og så bestyrelsen vendt Sektion 2 (d) afslag.


TTABlog kommentar: Hvis sagsøgerens kunder omfatter den brede offentlighed, ville de ikke omfatter de sundhedsmedarbejdere, der køber registrantens tjenester? Er der ikke en vis overlapning i kunder?

Tekst Copyright John L. Welch 2009.

Ingen kommentarer: